2009. december 8., kedd

Szerencsés fordulat

Tegnap elkezdtem olvasni Szepes Mária: A mindennapi élet mágiája című írását. Nagyon elgondolkodtatónak találom. Csak az első néhány oldalt olvastam el, mert annyira tömény és értékes minden gondolata, hogy nem akarom elsietni. Inkább ízlelgetem, mint a jófajta csokoládét, amivel az ember hamar eltelik.

Az első dolog, ami rögtön célba talált nálam, a szerencsés és a peches ember összehasonlítása, viselkedési, gondolati mintáinak leírása volt. Eddig úgy éreztem, hogy én az első csoportba tartozom, de be kellett ismernem, hogy az utóbbi napokban igencsak sajnáltattam magam a környezetemmel. Méghozzá a munkahelyi problémáim miatt. Volt olyan is, hogy még bennem is tudatosult, hogy egy szánalmas energiavámpír vagyok, és ennek ellenére nem tudtam abbahagyni. De tegnap szembesültem ezzel (abba is hagytam az olvasást), és elhatároztam hogy változtatni fogok ezen. Fel is függesztettem a negatív gondolataimat, és új célok után kezdtem kutakodni.

Nagyon tetszett az a gondolat a könyvben, hogy az ember igenis tehet saját körülményei megváltoztatásáért. Hát ezzel teljesen egyetértek, és nemrég én is írtam erről ide a blogba. Ha az ember képes az energiáit konstruktív módon egy pozitív és nemes cél érdekében koncentálni, akkor lehetővé válhat számára, hogy sorsa alakítójává, mágusává váljon. Az egész csupán elhatározás és hit kérdése. És ha képesek vagyunk elhinni, hogy nekünk igenis sikerülni fog valóra váltani az álmunkat, akkor egészen biztos, hogy körülményeink is ennek a célnak alárendelve fognak alakulni, méghozzá oly módon, hogy segítsenek minket az előrehaladásban. A szerencsés embernek akadnak pártfogói, segítői, akik egyengetik az útját. Hinnünk kell ebben.

Tegnap és ma szabadságot vettem ki, feltett szándékom volt, hogy ma sokáig alszom. De reggel háromnegyed kilenckor megszólalt a mobilom. Munkahely. Jó hír. Szerencsés fordulat. Örülök neki.
Éljenek a pozitív gondolatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése